Pakistani economy
اردو

بلیو اکانومی پالیسی نئے روزگار کے مواقع پیدا کرے گی: عمران خان

بلیو اکانومی پالیسی نئے روزگار کے مواقع پیدا کرے گی: عمران خان

Advertisement

بلیو اکانومی پالیسی

وزیر اعظم عمران خان نے ہفتہ کے روز بحری امور کی وزارت کو بحری جہاز کے شعبے کی بحالی کے لئے ایک نئی اور متحرک ‘ بلیو اکانومی پالیسی ‘کو حتمی شکل دینے پر مبارکباد پیش کی۔
ٹویٹر پر بات کرتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ نئی پالیسی سے پاکستان کے قیمتی زرمبادلہ کو بچانے اور ملک کی جہاز رانی سے منسلک افراد کے لئے روزگار کے مزید مواقع پیدا کرنے میں مدد ملے گی۔

انہوں نے کہا کہ ہم یقینی بنائیں گے کہ پاکستان اپنی سمندری صلاحیتوں کو پورا کرے گا۔
7 اگست کو ، وزارت تجارت اور وزارت سمندری امور نے ملک کی نئی شپنگ پالیسی کا اعلان کیا تھا۔
نئی شپنگ پالیسی کے اثرات کے تحت ، ہم جلد ہی 3-4 مقامی شپنگ کمپنیوں کی رجسٹریشن دیکھیں گے ، جو ہمارے جہاز رانی سے منسلک افراد کے لئے ملازمت کی حفاظت کو بھی یقینی بنائے گی۔

وزیر اعظم عمران خان نے بلیو اکانومی کے وسائل سے زیادہ سے زیادہ فائدہ حاصل کرنے کے لئے سال 2020 کو بلیو اکانومی کا سال قرار دیا تھا۔
14 جولائی کو بلیو اکانومی سے متعلق ایک اعلی سطحی اجلاس کی صدارت کرتے ہوئے وزیر اعظم عمران نے کہا کہ پاکستان میں جہاز رانی کے لیے بہت زیادہ پوزیشن ہے لیکن بدقسمتی سے سابقہ ​​حکومتوں نے اس شعبے کو نظرانداز کیا تھا۔

انہوں نے مزید کہا کہ بلیو اکانومی پالیسی کو فروغ دینے سے روزگار کے مواقع پیدا ہوں گے ، سیاحت کو فروغ ملے گا اور ملک میں سرمایہ کاری اور قابل تجدید توانائی آئے گی۔

بلیو اکانومی پالیسی نئے روزگار کے مواقع پیدا کرے گی: عمران خان
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The Latest

To Top
kaçak iddaa siteleri