اردو

پاکستان کی بھارت کو کلبھوشن یادو کیس میں وکیل مقرر کرنے کی دوبارہ پیشکش

دفتر خارجہ (ایف او) کی ترجمان عائشہ فاروقی نے جمعرات کو کہا کہ پاکستان نے خفیہ ایجنسی ریسرچ اینڈ انیلیسیس ونگ (را) کے جاسوس اور ایجنٹ کلبھوشن یادو کے لئے قانونی نمائندے کی تقرری کے معاملے پر ایک بار پھر بھارتی حکومت سے رابطہ کیا ہے۔

کلبھوشن یادو

نئی بریفنگ کے دوران ، ایف او کے ترجمان نے بتایا کہ یہ اقدام اسلام آباد ہائیکورٹ (آئی ایچ سی) کی ہدایت کی روشنی میں سامنے آیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ ہم اس معاملے پر ہندوستانی حکام کے جواب کا انتظار کر رہے ہیں۔

اس سے قبل ، اسلام آباد ہائی کورٹ نے حکومت کو کلبھوشن یادو کے لئے قانونی نمائندے کی تقرری کے لئے ہندوستان سے دوبارہ رابطہ کرنے کی ہدایت کی تھی۔ آئی ایچ سی کے چیف جسٹس اطہر من اللہ نے اٹارنی جنرل سے عدالت کو کیس کی تاریخ کے بارے میں آگاہ کرنے کو کہا تھا۔

اسلام آباد ہائی کورٹ کے چیف جسٹس نے کہا تھا ، “ہم ہندوستانی حکومت اور کلبھوشن یادو کو اس معاملے کا حصہ بنانا چاہتے ہیں ، اور اسی وجہ سے فیڈریشن نے جاسوس کے وکیل کی خدمات حاصل کرنے کے لئے دفتر خارجہ کے ذریعے ہمسایہ ملک سے رجوع کرنے کی یقین دہانی کرائی۔”

اس سے قبل 22 جولائی 2020 کو حکومت نے یہ کہا تھا کہ پاکستان میں دہشت گردی کی متعدد سرگرمیوں میں ملوث کلبھوشن یادو نے اپنی سزا کے خلاف درخواست داخل کرنے سے انکار کردیا ہے۔ حکومت نے بتایا تھا کہ ایجنٹ بھارت کی مدد کے بغیر پاکستان میں کسی وکیل کی تقرری نہیں کرسکتا۔

2 جولائی کو ، پاکستان نے اس کی سزا کے خلاف نظرثانی درخواست داخل کرنے سے انکار کے بعد ، کلبھوشن کو تیسری قونصلر رسائی دینے کا فیصلہ کیا تھا۔

16 جولائی کو ، ہندوستانی انچارج ڈیفائرز ایف او پہنچ گئے تھے کیونکہ نئی دہلی نے کلبھوشن کو دوسرا قونصلر رسائی دینے کی پاکستان کی پیش کش کو قبول کرلیا تھا۔ جس جگہ پر ایجنٹ رکھا گیا تھا اسے سب جیل قرار دے دیا گیا تھا۔

دفتر خارجہ نے بتایا کہ 2 ستمبر ، 2019 کو ، پاکستان نے قونصلر تعلقات کے بارے میں ویانا کنونشن کے تحت کلبھوشن کو پہلی قونصلر رسائی فراہم کی تھی۔ انہوں نے کہا کہ کمانڈر کلبھوشن کی والدہ اور اہلیہ کو بھی 25 دسمبر 2017 کو ان سے ملنے کی اجازت دی گئی تھی۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ پاکستان نے اسلام آباد میں ہندوستانی ہائی کمیشن کے دو قونصلر افسران کو بھارتی کمانڈر کلبھوشن تک بلا تعطل قونصلر رسائی فراہم کی۔

پاکستان کی بھارت کو کلبھوشن یادو کیس میں وکیل مقرر کرنے کی دوبارہ پیشکش
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The Latest

To Top
kaçak iddaa siteleri