امدادی سامان
اردو

پاکستان کی جانب سے امدادی سامان بیروت پہنچا دیا گیا

پاکستان کی جانب سے امدادی سامان بیروت پہنچا دیا گیا

امدادی سامان

رواں ہفتے کے شروع میں بیروت میں ہونے والے مہلک دھماکوں کے بعد پاکستان نے جمعہ کے روز امدادی سامان میں ادویات اور کھانے پینے کی اشیاء لبنان بھجوائیں, دھماکوں میں ڈیڑھ سو سے زیادہ افراد ہلاک اور 5000 سے زیادہ زخمی ہوئے تھے۔
اسلام آباد میں جاری ایک سرکاری بیان کے مطابق ، وزیر خارجہ نے اپنے لبنانی ہم منصب کو فون کیا اور انہیں فون پر امدادی امداد کے بارے میں آگاہ کیا۔
وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے ٹیلیفونک گفتگو میں اپنے لبنانی ہم منصب ، چاربل وہبی کو بتایا کہ حکومت پاکستان کی جانب سے یکجہتی کے طور پر ارسال کردہ دوائیوں اور کھانے کی فراہمی پر مشتمل 8 ٹن امداد آج ، بیروت میں دی جائے گی۔ ”سرکاری بیان میں کہا گیا ۔
اس میں مزید کہا گیا کہ شاہ محمود قریشی نے قیمتی جانوں کے ضیاع ، لوگوں کے زخمی ہونے اور دھماکوں کے نتیجے میں ہونے والے وسیع پیمانے پر مالی نقصان پر بھی گہرے رنج و غم کا اظہار کیا۔
بیان میں کہا گیا ہے ، “وزیر خارجہ نے اس بات پر زور دیا کہ ، اس مشکل وقت میں ، پاکستان برادر لبنانی عوام کے ساتھ بھرپور حمایت اور یکجہتی کے ساتھ کھڑا ہے۔”
ادھر لبنان میں حکام کو جمعہ کی سہ پہر کو امدادی پیکیج ملا۔
“یہ امدادی سامان وزارت خارجہ اور تارکین وطن کی جانب سے ڈپٹی چیف آف پروٹوکول مسٹر سیلم ال اچکر اور لبنان کی فضائیہ کے کمانڈر جنرل الیاس ابی کرم کو ، سفیر پاکستان ، نجیب درانی نے رافیق ہیری بین الاقوامی ہوائی اڈے پر دیا۔ ، ”بیروت میں پاکستان کے سفارتخانے نے ایک بیان میں تصدیق کی ہے۔

پاکستان کی جانب سے امدادی سامان بیروت پہنچا دیا گیا
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

The Latest

To Top
kaçak iddaa siteleri